- New
MOTOCYKL BENELLI TRK 702 SZARY 2024
(edytuj w module Customer Reassurance)
(edytuj w module Customer Reassurance)
(edytuj w module Customer Reassurance)
BENELLI TRK 702
Stworzony do podróżowania, TRK 702 to wygodny i niestrudzony obieżyświat.
Nowy model od Benelli zaprojektowany do podróżowania niekończącymi się
drogami, aby odkrywać nowe, niezapomniane miejsca, ale także aby cieszyć się
komfortową jazdą po mieście.
TRK 702 to w rzeczywistości wszechstronny tourer, jednoślad, który zapewnia
maksymalny komfort kierowcy i pasażerowi oraz doskonałe wrażenia i
przyjemność z jazdy. Przygodowy motocykl, który opracowano w Centrum
Badań i Rozwoju Benelli w Pesaro, rozszerza i uzupełnia gamę TRK, pozycjonując
się w średniej klasie.
Łatwy, intuicyjny motocykl, idealny na długie podróże, napędzany zupełnie
nowym, dwucylindrowym silnikiem Benelli o pojemności 689 cm3, opracowanym
dokładnie w wyniku potrzeby stworzenia pośredniej gamy produktów pomiędzy
silnikami 500 i 800 cm3. Wykorzystując doświadczenie zdobyte rozwojem obu
typów silników, zoptymalizowano już przyjęte rozwiązania techniczne z logiką
zmniejszania wymiarów i masy, co zaowocowało znacznym zwiększeniem
osiągów. W rezultacie silnik dostarcza moc na poziomie 76,2 KM oraz 68,2Nm
momentu obrotowego, gwarantując szybkość i responsywność.
Wyposażony w tradycyjną ramę kratownicową, wywodzącą się z modelu 502,
zdolną zagwarantować stabilność w każdych warunkach, idealną szczególnie
na długie podróże. Zawieszenie składa się z widelca typu upside-down z 50 mm
goleniami i skokiem 140 mm z przodu oraz wahacza z centralnym amortyzatorem
z regulowanym napięciem wstępnym sprężyny i tłumieniem odbicia, ze skokiem
50 mm (168 mm przy kole) z tyłu.
TRK 702, jako motocykl przeznaczony do podróży posiada zbiornik o pojemności
20 litrów i oferuje wygodne uchwyty dla pasażera. Jednoślad ten posiada
również reflektor full LED oraz 5-calowy, kolorowy wyświetlacz TFT o wysokiej
rozdzielczości.
Komfort i funkcjonalność to cechy charakterystyczne TRK 702, który wyposażono
standardowo w dużą owiewkę, zapewniającą optymalną ochronę zarówno
kierowcy, jak i pasażerowi. Opcjonalnie dostępne są podgrzewane manetki
i siedzenie kierowcy, które można wygodnie aktywować podświetlanymi
przyciskami sterowana na kierownicy.
Wysoką wydajność układu hamulcowego zapewnia podwójna, półpływająca
tarcza o średnicy 320 mm z czterotłoczkowym zaciskiem z przodu oraz tarcza o
średnicy 260 mm z jednotłoczkowym zaciskiem z tyłu. Na 17-calowych felgach
ze stopu aluminium fabrycznie znajdują się opony Pirelli Angel GT o rozmiarach
120/70-17 oraz 160/60-17.
Pojemność skokowa 698 cm3
Silnik Rzędowy, dwucylindrowy, 4-suw, chłodzony cieczą,
4V, DOHC
Średnica x skok 83 x 64,5 mm
Maksymalna moc 56 kW (76,2 KM) / 8750 rpm
Maksymalny moment obrotowy 68,2Nm / 6230 rpm
Kompresja 10.6 : 1
Smarowanie Wymuszone z mokrą miską olejową
Układ wydechowy Z katalizatorem i czujnikami tlenu
Układ paliwowy Elektroniczny wtrysk paliwa
Homologacja EURO 5
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch
Zapłon Bosch
Rozruch Elektryczny
Zawieszenie przód Upside-down 50 mm
Skok zawieszenia przód 140mm
Zawieszenie tył Wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją
wstępnego napięcie sprężyny i hydraulicznym
tłumieniem odbicia
Skok zawieszenia tył 50 mm
Hamulce przód Dwie tarcze półpływające z zaciskiem 4 tłoczkowym
i ABS
Hamulce tył Tarcza z zaciskiem pływającym i ABS
Obręcze Stop aluminium
Opona przód 120/70-ZR17 M/C 58W
Opona tył 160/60-ZR17 M/C 69W
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys) 2198 x 925 x 1440 mm
Wysokość siedziska 790 mm
Rozstaw osi 1504 mm
Prześwit 190mm
Waga pojazdu gotowego do jazdy 235kg
Zbiornik Paliwa 20L