- New
MOTOCYKL BENELLI TRK 702 X SZARY 2024
(edytuj w module Customer Reassurance)
(edytuj w module Customer Reassurance)
(edytuj w module Customer Reassurance)
BENELLI TRK 702 X
Klasa motocykli „adventure” cieszy się rosnącą popularnością wśród motocyklistów. W gamie Benelli
reprezentują ja modele TRK. Niedawno do tej rodziny dołączył 702 X. Jego struktura nośna bazuje
koncepcyjnie na mniejszym modelu 502. Posiada on największy oferowany w Europie silnik z całej
rodziny TRK o pojemności 698 cm3, mocy 70 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 68 Nm.
Takie parametry przy wadze 235 kg sprawiają, że TRK 702 X jest bardzo szybką i poręczną maszyną.
Bez wątpienia jest wygodny w trasie i sprawny w umiarkowanym terenie. Idealnie nadaje się na dalekie
wyprawy po gruntowych drogach i do szybkich przejazdów po gładkich autostradach. Najmocniejszy w
gamie TRK silnik jest tutaj ważnym atutem. Taka kombinacja pozwala zasmakować prawdziwej
przygody podczas dalekich wypraw. Jest to też najlepszy sprawdzian zarówno dla maszyny jak i
człowieka.
Niezawodny TRK 702 X pozwoli delektować się wyprawą oraz wygodnie i w skupieniu pokonywać trudy
dalekiej drogi.
Silnik
Jest to zupełnie nowy zespół napędowy w gamie Benelli. Zawiera cały zestaw najnowocześniejszych
rozwiązań: krótki skok tłoka, 4 zawory na cylinder, dwa wałki rozrządu w głowicy, wysoki stopień
sprężania i chłodzenie cieczą.
Podwozie
Kratownicowa bardzo sztywna rama przestrzenna, wahacz z pojedynczym elementem resorująco –
tłumiącym z tyłu i teleskopy upside-down o rurach nośnych średnicy 50 mm z przodu. Do tego
odpowiednio duży skok obu zawieszeń: 173 mm z tyłu i 140 mm z przodu.
TRK 702 X stoi na oponach Pirelli Scorpion Rally STR 150/70 z tyłu i 110/80 z przodu. Tyla obręcz ma
średnicę 17 cali. Większa o dwa cale od tylnej przednia obręcz ułatwia poruszanie się w terenie.
Hamulce
W przednim kole dwie tarcze o średnicy 320 mm i dwutłoczkowe zaciski. Z tyłu tarcza o średnicy 260
mm z jednotłoczkowym zaciskiem. Nad efektywnością hamowania czuwa układ ABS.
Za kierownicą
Za sterami TRK 702 X czujemy się bardzo bezpiecznie. Szeroki i wysoki zbiornik paliwa, wygodna,
szeroka i wysoka kierownica, ergonomiczne siedzenie. W kokpicie pięciocalowy kolorowy wyświetlacz
TFT a na wprost przed nami duża owiewka chroniąca skutecznie przed wiatrem kierowcę i pasażera.
Pojemność skokowa 698 cm3
Silnik 2-cylindry/4-suw/8V, chłodzony cieczą, DOHC
Średnica x skok ø83×64.5mm
Maksymalna moc 51.5kW (70KM)/8000r/min
Maksymalny moment obrotowy 70Nm/6000 r/min
Kompresja 11.6:1
Smarowanie Ciśnieniowe z mokrą miską olejową
Układ wydechowy Z katalizatorem i czujnikami tlenu
Układ paliwowy Elektroniczny wtrysk paliwa
Homologacja EURO 5
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch
Zapłon ECU BOSCH MSE 6.0
Rozruch Elektryczny
Zawieszenie przód Upside-down 50 mm
Skok zawieszenia przód 140mm
Zawieszenie tył Wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją wstępnego napięcia sprężyny,
tłumienia odbicia i kompresji
Skok zawieszenia tył 50mm ( 173 mm skoku tylnego koła )
Hamulce przód Dwie tarcze ø320mm z ABS
Hamulce tył Tarcza ø260mm z ABS
Obręcze Stop aluminium ze stalowymi szprychami
Opona przód 110/80R19
Opona tył 150/70R17
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys) 2220 x 925 x 1420 mm
Wysokość siedziska 835 mm
Rozstaw osi 1505 mm
Prześwit 205mm
Waga pojazdu gotowego do jazdy 235kg
Zbiornik Paliwa 20L