• New
MOTOCYKL BENELLI TRK 702 X SZARY 2024
search
  • MOTOCYKL BENELLI TRK 702 X SZARY 2024
  • MOTOCYKL BENELLI TRK 702 X SZARY 2024
  • MOTOCYKL BENELLI TRK 702 X SZARY 2024
  • MOTOCYKL BENELLI TRK 702 X SZARY 2024
  • MOTOCYKL BENELLI TRK 702 X SZARY 2024
  • MOTOCYKL BENELLI TRK 702 X SZARY 2024

MOTOCYKL BENELLI TRK 702 X SZARY 2024

34 990,00 zł
Brutto
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

  Polityka bezpieczeństwa

(edytuj w module Customer Reassurance)

  Zasady dostawy

(edytuj w module Customer Reassurance)

  Zasady zwrotu

(edytuj w module Customer Reassurance)

BENELLI TRK 702 X

Klasa motocykli „adventure” cieszy się rosnącą popularnością wśród motocyklistów. W gamie Benelli

reprezentują ja modele TRK. Niedawno do tej rodziny dołączył 702 X. Jego struktura nośna bazuje

koncepcyjnie na mniejszym modelu 502. Posiada on największy oferowany w Europie silnik z całej

rodziny TRK o pojemności 698 cm3, mocy 70 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 68 Nm.

Takie parametry przy wadze 235 kg sprawiają, że TRK 702 X jest bardzo szybką i poręczną maszyną.

Bez wątpienia jest wygodny w trasie i sprawny w umiarkowanym terenie. Idealnie nadaje się na dalekie

wyprawy po gruntowych drogach i do szybkich przejazdów po gładkich autostradach. Najmocniejszy w

gamie TRK silnik jest tutaj ważnym atutem. Taka kombinacja pozwala zasmakować prawdziwej

przygody podczas dalekich wypraw. Jest to też najlepszy sprawdzian zarówno dla maszyny jak i

człowieka.


Niezawodny TRK 702 X pozwoli delektować się wyprawą oraz wygodnie i w skupieniu pokonywać trudy

dalekiej drogi.

Silnik
Jest to zupełnie nowy zespół napędowy w gamie Benelli. Zawiera cały zestaw najnowocześniejszych

rozwiązań: krótki skok tłoka, 4 zawory na cylinder, dwa wałki rozrządu w głowicy, wysoki stopień

sprężania i chłodzenie cieczą.



Podwozie
Kratownicowa bardzo sztywna rama przestrzenna, wahacz z pojedynczym elementem resorująco –

tłumiącym z tyłu i teleskopy upside-down o rurach nośnych średnicy 50 mm z przodu. Do tego

odpowiednio duży skok obu zawieszeń: 173 mm z tyłu i 140 mm z przodu.

TRK 702 X stoi na oponach Pirelli Scorpion Rally STR 150/70 z tyłu i 110/80 z przodu. Tyla obręcz ma

średnicę 17 cali. Większa o dwa cale od tylnej przednia obręcz ułatwia poruszanie się w terenie.



Hamulce
W przednim kole dwie tarcze o średnicy 320 mm i dwutłoczkowe zaciski. Z tyłu tarcza o średnicy 260

mm z jednotłoczkowym zaciskiem. Nad efektywnością hamowania czuwa układ ABS.



Za kierownicą
Za sterami TRK 702 X czujemy się bardzo bezpiecznie. Szeroki i wysoki zbiornik paliwa, wygodna,

szeroka i wysoka kierownica, ergonomiczne siedzenie. W kokpicie pięciocalowy kolorowy wyświetlacz

TFT a na wprost przed nami duża owiewka chroniąca skutecznie przed wiatrem kierowcę i pasażera.


Pojemność skokowa 698 cm3

Silnik 2-cylindry/4-suw/8V, chłodzony cieczą, DOHC

Średnica x skok ø83×64.5mm

Maksymalna moc 51.5kW (70KM)/8000r/min

Maksymalny moment obrotowy 70Nm/6000 r/min

Kompresja 11.6:1

Smarowanie Ciśnieniowe z mokrą miską olejową

Układ wydechowy Z katalizatorem i czujnikami tlenu

Układ paliwowy Elektroniczny wtrysk paliwa

Homologacja EURO 5

Sprzęgło Mokre, wielotarczowe

Skrzynia biegów 6-biegowa

Przeniesienie napędu Łańcuch

Zapłon ECU BOSCH MSE 6.0

Rozruch Elektryczny

Zawieszenie przód Upside-down 50 mm

Skok zawieszenia przód 140mm

Zawieszenie tył Wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją wstępnego napięcia sprężyny,

tłumienia odbicia i kompresji

Skok zawieszenia tył 50mm ( 173 mm skoku tylnego koła )

Hamulce przód Dwie tarcze ø320mm z ABS

Hamulce tył Tarcza ø260mm z ABS

Obręcze Stop aluminium ze stalowymi szprychami

Opona przód 110/80R19

Opona tył 150/70R17

Wymiary (Dł. x Szer. x Wys) 2220 x 925 x 1420 mm

Wysokość siedziska 835 mm

Rozstaw osi 1505 mm

Prześwit 205mm

Waga pojazdu gotowego do jazdy 235kg

Zbiornik Paliwa 20L

 

1 Przedmiot
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.