- Nowy










Leoncino 250 to kompaktowy, autentyczny motocykl, w którym klasyka łączy się ze współczesnością. Wyposażony został w jednocylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą silnik , który sprawia, że Leoncino 250 jest jeszcze bardziej zadziorny. Benelli w tym motocyklu dzieli się swoją reinterpretacją połączenia dziedzictwa, wzornictwa i innowacji będących typowymi dla historycznej marki z Pesaro. Tradycja i innowacja znajdują tutaj swój najwyższy wyraz, w klasycznym motocyklu zaprojektowanym w nowoczesnym stylu.
Jednocylindrowy, czterosuwowy silnik, chłodzony cieczą z podwójnym wałkiem rozrządu i elektronicznym wtryskiem paliwa. Jego maksymalna moc to 25,8 KM (19 kW) przy 9250 obr / min, a moment obrotowy 21 Nm (2,14 kgm) przy 8000 obr / min.
Zawieszenie upside down 41-mm z przodu oraz wahacz Monoshock z tyłu zapewniają wygodę i doskonałą kontrolę nad pojazdem. Układ hamulcowy składa się z pojedynczej pływającej tarczy o średnicy 280 mm z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu i tarczy o średnicy 240 mm z jednotłoczkowym pływającym zaciskiem z tyłu. 17-calowe obręcze ze stopu aluminium są wyposażone w opony 110/70-R17 i 150/60-R17, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo na drodze.
W pełni cyfrowa i dobrze widoczna w każdych warunkach.
Zupełnie odświeżony reflektor Full-LED o eleganckim i nowoczesnym wzornictwie.
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2040/840/1115 mm |
Wysokość kanapy | 810 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 162 kg |
Silnik | DOHC, 1 Cylinder, 4-suw, 4V |
Pojemność silnika | 249 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk paliwa |
Moc | 19kW /9250 rpm |
Max. moment obr. | 21Nm / 8000 rpm |
Zbiornik paliwa | 12 L |
Skrzynia biegów | 6 biegów |
Rama | Stalowa |
Zawieszenie przód | Upside-down |
Zawieszenie tył | Wahacz z centralnym amortyzatorem |
Opona przód | 110/70-17 |
Opona tył | 150/60-17 |
Hamulec przód | Tarcza |
Hamulec tył | Tarcza |
ABS | TAK |
Norma emisji spalin | EURO 5 |
Odniesienia szczegółowe
Brak opinii na ten moment.